big bad wolf

JULLOV. hell yeaaah! woopdedoo'. ÄNTLIGEN kan man ta det lite lungt utan att behöva tänka på alla 203842309 läxor och skit! ... fan vad alla vi naturare förtjänar några jävligt  lugna och avslappnande veckor här framöver! Gårddagen vart så SJUKT mysigt och roligt! efter avslutningen åt vi kakor och godsaker som elsa och linnea hade bakat (duttiga tjejlor) sedan drog jag och några andra till stan och köpte lite kläder och presenter sådär tre dagar innan jul!! vid  halv 8 var vi  17 pers hemma hos mig, åt mat, flummade, skrattade, delade ut alla secret santa presenter och kollade på filmer <3 mysigaste på länge assååå!! (vaknade kl. 3 idag.... på eftermiddagen! lyckat) Har latat mig i sängen hela dagen och känner att det kanske är time to get my little bottom out of bed! ska hjälpa mamma göra knäck. nom nom

milo <3 bilo
pöjkar

fierce......

åå mina kåmpizar! ni är ju för bra <3

Kommentarer
Postat av: Elsa

TACK märta för en suuupermysig kväll!! <3 själv blev man upptjatad klockan 9 imorse... lite sådär lagom pigg liksom. <3

2011-12-22 @ 21:10:00
Postat av: Emma

ååhhh milo <3 bilo <3 <3

tack så mycket märtaaa det var såå himla myzigt <3

2011-12-23 @ 11:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0