dan före dopparedan

JULEN ÄR SNART HÄR. åå vad jag älskar julen. mysigaste tiden på året, helt klart!
just nu myser jag i sängen, lyssnar på lite jullåtar och räknar ner minuterna! idag har jag faktist hunnit med en hel del! har bl.a. gjort lite julgodis och hjälp till att förbereda inför juldagen. sedan åkte jag och axel in till stan för att köpa presenter åt päronen (sista minuten shopping)! till pappa köpte vi en ralph lauren sweater? tröja? jete fein iaf :D och typ 1kg lakritz och andra godsaker.  Till madre ett diptyque doftljus, en bok och lite annat feint till några andra släktingar! jetemys
nu ska jag lägga mig.. julen <3
and one more thing... BANGARANGGGGGGGGG!! <3
HAPPY (early) CHRISTMAS. FUCK YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0