Julkul

 

hejsan svejsan. Snart ere jul hörrniii!! SÅ SJUKT TAGGAD!!!! min mormor och morbror kommer hit då.. då jävlar ska det bli fest. (höhö)
på tal om mormor och roligt (fast ändå inte) så ringde min mormor idag o ba: 'hej hej vet du vad jag gjorde idag? jo, jag såg ett par skator som höll på och åt av hönsmaten.. jag tänkte skjuta skatorna (hon låter lite psycho nu.. men hon typ jagar och håller på.. hon är iaf världens mysigaste) så höll jag inte i giväret tillräckligt hårt... nästa sekund ramlade min framtand ut' SÅ KAN DET GÅ OM MAN ÄR EN HARDCORE LANTIS KÄRRING! tyckte det va lite roligt.. (its all ok now though)
iaf. snart är det jul och jag visste inte riktigt vad jag önskade mig.. men min pappa rigngde mig och stressade mig över min önskelista.. och bla bla bla. fick slänga ihop nåt snabbt. blev lite såhär:

 

högst upp ligger alexander wang väskan- rocco. ELLER en cambridge satchel (så snögga). sen typ victorias secret grejer.. har gjort en fet lista med massa grejer på hemsidan, GIMMEEEEE. jeffrey campbells, kläder, pengar jag GLÖMDE skriva ritblock/pennor/pänslar o bajs.. men whatevaa

WE WILL SEE LIXOM. och nu vet ni vad jag vill ha. ointressant? jepp

 

tjarååå little kycklingz

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0