SHOUT TO ALL MY LOST BOYS!!

kylen är full-proppad med julmat från igår, godiset är halv uppätet, det är tyst i huset och jag mår illa från den stora mängden mat och julgodis jag år igår. ÄR JULEN ÖVER? julen är ju över så sjukt snabbt..man förbereder sig i veckor? månader? och så POOF, så är det slut! lite trist sådär
IAF så var julen sjukt mysigt igår! den spenderades med mon familios! massa mat (bl.a mormors bakelser och bullar.. GIMMEEE), julsånger (fyfan), en massaaa skratt OCH kalle-anka såklart!
present-utdelningen var ju trevligt den med. JAG fick vara tomte.. jag kände mig oerhört hedrad. lilla jag lixom (höhö)! tomten gav sig själv (fick av släktingar) JEFREY CAMPBELLS (i diez), cambrige satchel batchel (som inte har kommit än för det tar 30 dagar att få en beställd.. dom gör väskorna på beställning typ?), en massa kläder och smycken från TOPSHOP,  MINA ÄLSKADE senheiser HD 25-1 II (vilka jag skulle ha fått som födelsedags present! better late than never.. men my gawwddd. LJUDET<3), ritblock..pennor.. pengar till V.S  och andra smågrejlor..typ det! är en mycket glad tjej!
snöflingor on spoty <3
peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0