skrillex oh skrillex

BONJOUR TOUT LES PERSONES!
SÅ, vad har jag gjort de senaste dagarna? JO!
För några dagar sedan va jag i stan med mammi och shoppade lite! hittade några fina saker på urban outfitters. har myst med mina myskompisar. igår var vi ett gäng på rice. muchos yummios!!!! igår beställde jag några grejlor på victorias secret, fast det kommer ta ett tag innan jag får allt för det levereras till min lägenhet i London... och sen måste pappa hem och blaa bllaa (i craj)! men men.. det kommer så småning om! patience young padawan.
har lyssnat på skrillex ep om och om och om igen.. och har kommit fram till.. att den med wolfgang gartner iz DA BAWMB (bäst.. tror jag) . right on time e braa.. och breakin a sweat e awzum. åå.. so guuuddd <3
nuffeskrillex <3       ϟƘƦƖןןΣx
he zo cuut
det är SJUKT och OFATTBART att lilla jag har stått typ 5 meter ifrån honom... GAL1!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0