Vi bor på gräddhyllan

hallå där i stugan! jag har haft en ganska så underbar söndag! vaknade tidigt, åt fukost och stack sedan in till stan avec madre! myssss!!!!! allt va ganska flummig måste jag säga! först så åt vi lunch på NK. nom nom! sedan köpte jag o mami faktist några nödvändigheter.. och andra saker! d'naiz! själv så köpte jag ett iphone-skal från marc jacobs (är mycket nöjd.jaja), några grejer från h&m (bland annat en sparkdräkt- mer om det sen!), tjock tröjor. och två jeans från topshop. YÄÄY! så iaf. mamma hittade en.. sparkdräkt? onepiece? kropsstrumpa?.. hon ville att jag skulle prova den? för att den var.. så..eh.. fin? .. vi typ dog av skratt. p.g.a. det bestämde hon sig för att köpa den åt mig? TACK MAMMA? nej men den är mysig antar jag! funderar på att gå med den och ett par uggs imorn? vad tycks hörniii????

potatis

<3

i know... i know......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0