DAG 5 – EFIT (ETT-FOTO-I-TIMMEN)

vaknade kl.12. startade datorn och tänkte börja plugga
kl.13. låg jag kvar i sängen...ingen läxa här inte.
14:00. jag bestämde mig för att spela piano?....  höhö (no homework to be seen)
15:00 jag städade mitt rum. så duktig som jag är. både mitt lilla och stora rum? avdelningar? vetefan vad man ska kalla det . (fortfarande ingen läxa)
FÖRE:
EFTER:
16:00 BAKA LUSSEBULLAAARR (så mycket roligare than pluggish)
godaste ever
nomnom
17:00: PLUGG TIME
kl: 18:00--->
jag hjälpte till med middagen.. hummer risotto. NOMNOM
och nu sitter jag här...iNGET att göra..på en lördag kväll... lyssnar på musik..och fipplar med ett musikprogram.. men det börjar likna nåt,eller... aa
herå.nu ska jag forsätta bajsa i all min ensamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0