dreams

okej. Jag är inte en sån som kommer ihåg drömmar...alls. men jävlar vad spårat allt blev. för det första vaknade jag panikslagen över det här: . jo... jag drömde att en man med en pistol gick runt mitt på fotbollsplanet i hersby. alla började skrika och gömde sig. ulla-britt skrek typ och fick panik ? jag,bella,johanna, elsa och emma gömde oss på en toalett? bra gömställe asså. sedan hörde jag hur han sköt en massa elever (hjälp.wtf).helt plötsligt står utanför toaletten dörren där vi gömmer oss.han försökte övertala oss att komma ut?  asså. NEJ TACK. sedan när han hade stuckit där ifrån försökte jag övertala alla andra att springa ut till bussen, (haha. lol) MY GREAT ESCAPE. de andra vägrade. så jag sprang ut själv.. genom f-huset. förbi alla bänkar. förbi skåpen. ut genom dörren. över fotbollsplanen. det värsta va att mannen sprang efter mig. med en stor jävla bössa.. men jag han till bussen. fina fina 201:an mot kottla. mannen bankade på fönstret utanför. THEN I WOKE UP.  (för er som inte går på hersby kommer det här låta lite..weird.menmen) och för er som inte följde med mig, ni kan mycket väl vara döda i mina drömmar just nu.just saying!
alltså VAFAN drömmer jag för nåt? när jag äntligen somnade om, drömde jag PRECIS samma sak IGEN. fast då va megan fox där? (STORT WTF PÅ DEN) say what?, mitt högra öra va lika stort som mitt huvud?! och vi befann oss ute istället
292735_10150294085265698_243912465697_8054516_544538213_n_large
NÄR DRÖMMAR SPÅRAR

Kommentarer
Postat av: J

Hahahahahah dör

2011-11-26 @ 18:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0