söndagar

Tumblr_lt62hhjzyl1r49eb7o1_400_large
SÖNDAGAR KAN NOG VARA VÄRSTA DAGEN PÅ HELA VECKAN.
Det är dagen jag får panik inför nästa vecka
Det är dagen jag ALTID har nåt göra men inte orkar  ( PLUGGA INFÖR PROV.fml)
Det är dagen som jag HATAR.
söndagar. sunday. dimanche.
Denna söndag har spenderats i mitt rum, framför en hög med matte och kemi böcker. roligt, jag vet! jag får alltså panik inför nästa vecka... 2 VIKTIGA prov, en MUNTLIG PRESENTATION på franskan och så måste jag läsa klart svenskaboken 'jag vill inte do, jag vill bara inte leva'. en bok som varken gör mitt liv bättre eller mindre deprimerande... tvärtom. lifes a bitch.
nu ska jag fortsätta räkna omöjliga mattetal.
AU REVOIR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0