took a little time to make it a little better

VÄRLDENS sämsta dag. Började med att jag missade tåget.. JÄTTE MYSIGT! sedan spillde jag varm choklad i HELA
min väska..min historia bok är oläsbar,min mobil blev typ helt bajsig..två knappar segar (jag fick den för 4 fuck.ng dagar sedan) och sedan hade vi historia redovisning framför hela klassen..vilket inte gick så jävla bra och så dampar min skol dator..panik!!! PÅ TAL OM PANIK. panik = skolan = natur = 92843028403185 prov. natur. fuck my life. om två veckor kommer vi ha typ mist 2 prov varje vecka...det börjar med lite kemi A och två dagar senare lite matte C. Lyckan!! JAG HATAR MITT LIV JUST NU. it can only get better from here right? HÖHÖ. nu ska jag gå och dö lite till! HARE
SÅHÄR KULT HAR JAG PÅ FYSIKEN.
happy pig/retarded horz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0