Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

  1. jag heter märta (kärring namn)
  2. Jag ÄLSKAR ordet bajs. ordet bajs är min drog. bajs beskiver allt o alla. bajs bajs bajs (jag växte aldrig ur kiss o bajs åldern)
  3. jag har bott i london i 12-13 år! saknar london så sjukt mycket <3
  4. jag älskar mina kompisar *virtual tear* dey mejk me hääpii
  5. Jag har altid varit jätte flummig och cp. men jag gillart'.
  6. jag går  NV linjen (2:an)
  7. det enda jag är bra på/gillar är estetiska saker..rita..musik.. o bajs (ändå går jag natur.. hmm)
  8. jag gillar inte sverige. sverige är.. special
  9. jag ska flytta till london så snart som möjligt (efter gymnasiet.. typ)
  10. nu ska jag göra lunch. nom nom

hade 50 unika besökare igår? say whaatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0