i hurt myself today..to see if i still feel.

HÖSTFUCKINGLOV! skönt? YES! jag får äntligen sovaaaa och känna mig lite utvilad! i fredags va jag och några andra hemma hos bella.. flummigaste kvällen på länge! vi spelade wii till klockan 10, gjorde yoghurtglass och åt middag (thai mat) kl. halv 1 på natten morgonen! men det va mysigt <3 hihi! igår va vi hemma hos jacob o chillade..lite prat.. lite gitarr..
Idag är det MYSDAG som gäller! jag vaknade 12.. made som american pancakez (nom nom) sedan har jag legat i sängen och kollat på de sista två pretty little liars avsnitten och OMG jag dörrr!!!!!!!!!!! PLL IN MY <3! calleeebb <3
sedan har jag experimenterat lite (töntig som jag är) inför halloween!TAGGAAA!
obehagligt... i think so! hihi nu ska jag mysa vidare! ciaaoo

Kommentarer
Postat av: Elsa

hjäääälp..! läskiga bilderrrrr

2011-10-30 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0