Oh that i had.

jag läste emmas blogg och insåg precis att halva gymnaisetiden gått. nästan. och jag känner att jag är fan 'vuxen' snart om MINDRE än ett år (18 alltså) .jag känner mig inte vuxen... inte ens nära!!  jag känner mig typ 8 år on da inside. jag vill typ vara liten igen. man fick göra det man ville (nästan) , säga det man ville, bajsa vart man ville (hihi joakz. oh i iz zo funny). jag förstår inte varför alla har så bråttom och vill växa upp? vad faaan finns det för positivt med att vara vuxen/gammal/60 år egentligen? det blir bara mer jobb, man är närmare döden, man blir fulare (höhö) och man måste ta mer ansvar... VARFÖR? jag stör mig på små 12 åringar som beter sig som om de vore 20... not cool bro.. not cool. *DAMP*  sedan är jag är övertygad över att läxor som 2*5 slår: \int x^n dx= \left\{\begin{matrix}\frac {x^{n+1}} {n+1} +C & \mbox{om }n\ne -1\\ \ln x+C& \mbox{om }n=-1 \end{matrix}\right. (om man inte av någon anledning njuter av svåra mattetal? .. ne tänkte väl) natur oh natur. varför valde jag dig? varför finns du? GAAHhh! VARFÖR VARFÖR VARFÖR? nu överdriver jag kanske? lite? och med detta oerhört intressanta/dampiga inlägg har jag nu kommit fram till att livet suger (ibland).
on that note..  i shall leave you guys to keep on living your lives.
Tumblr_lrpvhkuqmd1qj3noeo1_250_large'
trodde inte det gick att deppa till dubstep.. now u can. VOILA.

Kommentarer
Postat av: Elsa

aaaaaaaaah panik :S :S

2011-10-27 @ 22:46:27
Postat av: Elsa

nu är det 177234 gången jag går in på din blogg och du har inte uppdaterat, ledsen jag blir.. :( <3

2011-10-30 @ 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0