vart jag mig i världen vänder

asså. jag älskar migg liv ibland! måste säga att.. jag kommer nog aldrig se normal/snygg/bra ut på skolfoton.. eller på någon bild .. hahahah jag ser verkligen ut som en pedofil på ena.... och en barnrumpa på den andra
mongolid i 1:a raden (like always) men det är ok.. för det är världens mysigaste klass <3
här ser jag ut som en 4:a åring barnrumpa

men WTF. I DONT CARE. c'est moi, oui oui sauce béarnaise! här kan ni få en bild som är lite mer normal (hehe girl say whhhaatt?) föresten har jag färgat mitt hår grönt. najs va? nu lämnar jag alla min 10302535 läsare med typ världens bästa låt:



<3 kärlek till denna<3

au revoir

Kommentarer
Postat av: Céline

JAG ÄLSKAR DIG FÖR ATT DU ÄR SÅ UNDERBAR, INGEN BLEV BRA PÅ SKOLFOTOT MEN ENSKILDA ÄR JETEFIN!:LOVE:

2011-09-21 @ 19:52:46
URL: http://celinetamwelius.tk
Postat av: Ullis

Men Märta skojar du med mig! 1. Du blir alltid bra på ALLA foton! Och 2. Du blev ju jättebra på klassfotot?! haha JAG ser ut som en mentalt retarderad 8-åring på mitt! Så du ska iickk säga någooot:))

2011-09-21 @ 21:00:22
URL: http://uhphgraphy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0