the hunger games

jag ligger i sängen just nu.. och DÖR av hunger. brukar ALDRIG vara hungrig på natten... men just ikväll är ingen vanlig kväll antar jag. ge mig mat. nu tack. en cheeseburgare från donken skulle inte sitta fel alltså... eller korv med bröd.. ketchup.. senap... rostadlök. OMG. nej. måste sluta tänka på mat.shit asså!
ikväll var jag och hugo hos johanna... vi skulle plugga. men vi bestämde oss för att skita i det (suprise) så kollade vi på hans mamma på bar gärning (hjälten i kvällens avsnitt.. you should be proud dawg) och greese.
NU ligger jag här.. och funderar på framtiden. känner mig väldigt filosofisk just nu.. på något konstigt sätt..
DET SNURRAR I MIN SKALLE
dun dun duuun
DET HÄR ÄR MITT PROBLEM. ska jag dra till london i 3:an eller inte? dun dun daaaan
jag ska söka i veckan vilket som. ska tidigt till syo imorgon för att hämta mina betyg (haha lol.. kommer typ inte komma in på svenska skolan i london p.g.a. dom) och lite annat! TAGGAAAAA LONDON. jag har förtur och skit för att padre bor där. det skulle vara så JÄKLA skönt på ett sätt... men lite sorgligt på ett annat! kommer ju sakna mina peepz. men ändå skönt att slippa skit-ön
FATTAR NI LONDON. min hemstad. my hood lixom. starbucks and pret everyday baby :D)) ----> fan.. kommer bli tjock. aja. får träna typ varje dag. och gå på klubbar på helgerna... fan. kommer bli fet från alla drinkar. PROBLEM I MÄRTAS JÄVLA LIV.
EN ANNAN SAK: jag och några av mina bezta peepz har faaking sökt som funktionärer på peace and love. kommer bli azz näjz (om man får jobbet) jobba lite, gå på lite konserter, sola lite.. jävla. kom på att vi kommer typ bli fett bruna då asså.. och ofräscha.
IAF. jag vet att typ ingen kommentera det här inlägget.. för det har spårat... (grattis om du fortfarande läser föresten) men jag vet inte hur jag ska göra. BAJS
BESLUTSÅNGEST.
HUNGRIG.
INTE TRÖTT.
MÅSTE PLUGGA TILL KEMI-KURSPROVET.
MITT LIV-----> OVER
Tumblr_m2y22sbgcb1qjqd4ko1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0