i wanna go surfing

idag var den bästa dagen på LÄNGE! nej, bästa HELGEN på länge! förutom mitt lilla melt-down igår innan vi drog till ikea har allt varit så sjukt bra. bra, bra, bara bra! UNDERBART.
min helg bestod av:
  • världens roligaste resa till ikea med bästis festisar
  • sjukt roligt och mysig lördag kväll
  • JAG OCH HUGO RÄDDADE MORGONEN. vi är änglar
  • TRÄFFADE OSKAR FUCKING LINNROS.
  • sjukt roligt tränings pass.. som faktist gick rätt bra.
punkt 4 var ju HELT KLART bäst. framtiden för mig och elsa har dessutom klarnat, det blir Märta Linnros och Elsa Effron i tv-serien: sockerpinglorna the happy housewives!
aja. nu ska jag sluta spåraaaa!! ska njuta av sista timmarna av helgen!!
(ful bild.. men FUCK IT)
lycka <3

Kommentarer
Postat av: Johannii

ja ni är änglar. tusen mijoners tack <33

2012-02-12 @ 21:27:04
URL: http://johannaeleonoras.blogg.se/
Postat av: Elsa

jag blir lite (läs: mycket) throwup avundsjuk på dig!! Men du det känns som framtiden är säkrad - Elsa Efron och Märta Linnros klingar ju fantastiskt fint!! :D hahah puss på dig <3

2012-02-12 @ 22:49:02
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0