this year

ÖVERLEVA 2012, förstå vad jag vill med livet, rita mer, rita bättre, spela mer musik, våga mer, våga göra mer med mitt hår,  skita i vad andra tycker om mig, vara gladare, tänka positivt, dansa mer, skratta mer, le mer, bli kär, mindre bråk, mer kärlek, fler kramar, mindra skit, känna lyckan genom sorgen, känna mig lycklig i en hel vecka, vara nöjd med mig själv, gilla min kropp, träna mer, inte äta godis, inte äta chips, känna mig uppskattad, våga klä mig som jag vill, pierca fler hål i mina öron, gå på fler konsärer, skriva en låt, upptäcka fler artister, resa utanför europa, resa mer, resa med kompisar, sluta analysera allt, lär känna nya männsikor, uppskatta familjen mer, våga säga mer, göra någoting dumt och inte ångra det, göra nåt som jag är stolt över, förlåta, tänka om, leva.
17194636_large
2012 BRING IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0