THEBEGINING.

HOLA AMIGOS! im back från en underbar vecka i borlänge. lite synd att jag blev förkyld mot slutet bara. men IAF. 
tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder och skriva lite i delar för att jag har så sjukt många bilder och så! 
 
FÖRSTA DAGARNA. de var väl de minst roliga. jag och johanna jobbade både måndagen och tisdagen då det SPÖregnade och det var väl en ut av anledningarna att vi blev förkylda. Hugo jobbade på billys pizza medan jag och johanna jobbade som funktionärer på cleantown och det kanske inte var det roligaste. De första två passes tog vi det rätt så chill men vi gick på mycket att mina fötter DOG...på riktigt! kunde knappt känna mina fötter efter några dagar. man fick ju gå en hel del i borlänge för att komma dit man ville:  från campingen till festivalen och scenerna va det en rejäl bit att gå, från campingen till kupolen (där man handlade grejer) mellan scenerna fick man även gå en bra bit! på kvällarna kunde jag helt ärligt inte gå... jag såg ut som ett fyllo när jag gick men det var bara för att mina fötter gjorde så in i HELVETES jävla ont! 
 
måndagen och tisdagen va väl de minst roligaste dagarna... vi gjorde inte så mycket annat än att sätta upp tältet i spöregn, jobba, dela ut soppåsar till fulla människor som ba: 'DELAR NI UT SOPPÅSAR PÅ ER FRITID. HAHAHA' (NEJ) -.-,  chilla runt på campingen och dra till kupolen för att köpa ett spritkök och ladda mobilen. träffade g-son and the crew.. och typ sov. 
 
nätterna var väl inte så mysiga kanske... Jag, hugo och johanna bodde på funktionärscampingen där endast de som jobbade fick bo, vilket låg precis brevid den vanliga campingen (där alla spårar och är fulla 24/7.. alla börjar typ dricka kl.10 på morgonen...). Jag vaknade ungefär kl.3 varje natt av att det va så JÄÄVLLAAAAA kallt (eller att jag behövde kissa... då fick man gå 500m för att gå på en mysig bajamaja) och sen vaknade man istället på morgonen av att det va svinvarmt! Eftersom det funktionärscampingen låg brevid den vanliga campingen hörde man musik fram till kl.6.. då va det kanske ett uppehåll till kl.7. som tur är hade vi öronproppar så det va inte så farligt! 
 
 
 
hihi orkar inte skriva mer nu! men lägger upp den rolga delen efter! en massa bilder och bajs! men det va en äckligt rolig vecka. man blir lite avis när man kollar på angelica blicks blogg då hon fick stå backstage på skrillex och sträffa honom.. OMMGGGG
 
PEACE ÄND LÖV GUYS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul de va saknar så sjukt mkt!!! <333 skriv meeeer! :D /Elsa

2012-07-04 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0