festival

midsommar. midsommar. midsommar. jadu..mycket hände. sista timmen/resan hem var intressant och man mår som man förtjänar! men kul va det. 
Snart beger jag mig iväg till peace and love! mindre än 2 dagar nu och det är nog dags att börja packa... packa är nog det jobbigaste/minst roligaste med att åka bort!!! man blir bara stressad och skit. känns som jag måste ha med mig hela jävla huset om jag ska klara mig genom en hel vecka av camping..... hjälp. stress. 
Ska skriva en fet lista så jag inte glömmer nåt. får ångest. 
MEN JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD. KONSERVER, BAJAMAJOR OCH LERA I EN HEL VECKA! kan det bli bättre? i think not! jonpis, tärta och hugge på äventyr! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

åååhhhh taggaaaa :D :D skicka videos från PL!

2012-06-24 @ 14:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0