eagle

livet rullar på. kylan kryper in mot sverige och jag känner mig inte direkt redo på 7 månader med snö och kyla kan jag påstå, men det får man väl stå ut med om man bor i sverige. 
Det känns som proven aldrig tar slut i skolan, när man har klarat av ett prov är det bara typ.. 5 kvar (överdriver) men de proven som är kvar är så sjukt avgörande och viktiga eftersom det är nationella och så. (svenska B och Matte D).
Måste erkänna att jag LÄNGTAR verkligen efter att sluta gymnasiet. Jag vet att jag säkert kommer sakna det senare i livet när jag jobbar och blaa blaa, men just nu är jag så trött på allt. Vill iväg till ett annat land för att jobba och typ börja om på nytt bara. vore så oerhört skönt. bara att stå ut antar jag 
summer, come back pweezz
 
 FYI. inlägget nedanför skrev jag under sommaren 2012 men var tvungen att publicera den (hittade den på mobilen) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

då får du börja om på nytt med mig din bajskorv :<

2012-11-15 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0