jag är trött

hoppsan hejsan. har verkligen inte orkar blogga nånting under sommar/början av skolan. känns bara så... meh. men det känns som jag måste uppdatera lite. bara för att. så... det här har hänt:

Jag var i frankrike i två veckor. blev brun. badade. levde livet. SÅ JÄVLA UNDERBART. åkte tillbax till Sverige. brännan försvann. jag fyllde 18 ÅR. var ute för första gången. gal1. jag känner mig som en gammal kärring. det ha regnat. varje dag nästan. min kärlek för kläder bara kom tillbax. jag ha chillat. fixat jobb på friskis&svettis (lol.. me and the kärrings forever). jag har slutat äta skit. jag har börjar 3:an. jag har aldrig varit så omotiverad i skolan i hela mitt liv. jag börjat få panik inför min framtid. jag har blivit trött på lidingö. jag har blivit trött på alla svennar som klär sig likadant. jag är trött på människor. jag är trött på det här. jag har kännt en stark vilja att bara åka härifrån. sålde en massa gamla abercrombie & fitch kläder på blocket. 1400 kr rikare. KATCHIINNG. jag har funderat på att söka fler jobb. jag har blekt mina toppar som alla andra jävla hipsters och coola människor, men det syns knappt för jag är så blonde efter sommaren (på insidan dårå. teehee).  var på en liten mini konsert med icona pop igår och fick gratis tishor och kramar. så jävla grymma. jag såg batman med näjziga människor. var på introduktions kurs för körkortet.  jag vaknade imorse. åkte till synsam. fick reda på att jag ser lika jävla dåligt (-3,5 bitches)...konstigt att saker blir suddigt även fast man har rätt styrka? ne.. inte så konstigt när hon berättar att min skelning är tillbax och mina ögon inte har fokusera på nånting...FITTÖGON. två alternativ... pissdyra glasögon eller operation (fml)  THAT SHIT FUCKED UP. fick kläder som tröst (Y).pappa är hemma (<3) . jag DREGGLARRRR över boy london kläder och kepsar. jag pluggar kemi. VÄDRET SUGER. livet suger. 

that pretty much sums it up för de senaste 4-5 veckorna.. har jag missat nåt? säkert.som ni märker så är jag ganska tpl. sommaren var underbar........ så nu är det bara att stå ut i ett år till. let the mental breakdowns begin. (positiv människa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0