Idag

Idag börjar 'projekt nyttiga märta' igen. Under alla lov och resor har det tyvärr varit svårt att vara nyttig/träna. Men nu ska det bli ändring och jag är sjukt taggad. Har dessutom bestämt mig att jag måste få unna mig någonting gott då och då för annars går det bara inte. Men idag ska jag traska iväg till gymmet (övningsköra), vilket ska bli sjukt skönt! (and then i remembered that the gym is closed... får bli träning hemma istället) ska göra ett litet schema över hur träningen ska se ut och så, så ska jag försöka hålla mig till den. 
 
Tror dessutom att jag har hittat min studentklänning. gaah, its so preetyyyy! 
601543_138325139678936_939310413_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0