The sun is shining every day

Alltså hur underbart är inte vädret? jag påverkas så sjukt mycket av vädret, så just nu mår jag ganska så bra. sol + plusgrader = glad Märta.
Igår hände faktist inte så mycket under dagen (latdag). Men på kvällen åkte hugo, bello och jag till kashmiri för att äta lite indian food, så jävla gotti. Efter det så hämtade vi Emmsi och Axel i ropsten så drog vi och chillade hos emms. TRÉS MYS. 
Idag ska jag försöka vara så effektiv som möjligt (lär ju hända lixom): ska iaf beställa mig studenklänning, gymma, skriva ut cv och personligt brev (alltså varför är det så jävla svårt att hitta jobb för? >.<), övningsköra, försöka rensa och städa mitt rum lite och kanske göra nåt skojsi ikväll. Det är ju näst sista dagen på lovet nu och sista lovet jag kommer ha under min gymnasietid, vilket känns helt sjukt. Studenten is so close.. cray cray 
 

  

  

 

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0