C'est la vie

Idag har varit en ganska dålig dag.. eller dagen i sig har inte varit dålig alls utan saker som har hänt Har varit mindre roliga. 
1. min victorias secret bikini är förstörd. det konstiga orangea fläckar över hela som inte går bort... Fezt
2. hugo har åkt hem
3. igår när jag lagade mat skvätte lite olja på min arm. Det gjorde verkligen skit ont men jag tänkte inte mer på det tills jag ser en västkefylld blåsa mitt på armen som nu har spruckit och jag kan inte sola min arm längre för då kommer jag få fetaste ärret (tmi?). It is nastyyyyyy
4. Det har blivit en repa på mina ray bans. Note to self: ha inte ray bans på stranden. 
 
 
blää på allt det där. men stranden Var mysigt iaf.. Men varmt! Man vet fan inte vad varmt är tills termometern når 40 grader. Jag smälte bort på stranden idag och DOG lite. Man kan typ inte röra sig när det är så varmt... så den mesta tiden spenderades i vattnet (inte ens var tillräckligt kallt för att kännas svalkande -.-).  Efter åkte jag och mami och handlade lite på mataffären och på la pharmacie där jag köpte lite grejäääär Bl.a nuxe olja (nuxe huile prodigieuse) som är SÅÅÅÅÅÅ mycket billigare här än i Sverige och helt underbar att använda istället för hudlotion (MÄRTA REKOMENDERAR). Den gulliga är jätte fin om man är lite brun teeheee.
(Om jag skriver som en kråka är det för att jag skriver på min iPad... Sjukt ovant) 
 
snart drar jag härifrån och jag taggar faktiskt lite.. för då får jag träffa alla kåmpizaahr igen som jag inte har sett på typ EVIGHETEEERRR (känns det som iaf) 
 
hare braaaa
Mx
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0