sunstroke

Nu är tiden här i Frankrike snart över! imorgon åker flyget vilket ska bli ganska skönt. Frankrike är verkligen helt underbart med man blir trött på baguetter, sand och olidlig värme efter ett tag och jag längtar verkligen efter att inte behöva vakna 50 gånger under en natt för att det är typ 1000 grader i rummet. Dessutom tror jag att jag fick lite solsting igår för jag mådde skit och kände mig febrig.. Men du är allt bättre if ^^ FEZT
Jag är så taggad på att dra till gymmet och äta som jag borde (Nyttigt), så när jag kommer hem ska jag ta tag i allt 'det där' (nyttighets bajset) och jag taggar. 
Och juste.. om ca.2 veckor fyller jag 19.... 19........ ÅNGEST. Jag känner mig fortfarande som en 15 åring... Hur ska detta gå! Måste börja ta tag i mitt liv nu känner jag... let the ålderskris begin.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0