Chocolate goodness

Jag har varit dum idag. Dum dum dum. Körde en RIKTIG tjockis dag... Började med bakismat á la: toast, peshimon och en halv semla (dålig frukost to start with...) till lunch blev det pasta, middag thaimat och eftersom jag har varit lite sur på världen bestämde jag mig för att köra hardcore tjockis-style. GODIS,CHOKLAD OCH CHIPS I MÄNGDER! men jag har en teori faktiskt.. När man äter så nyttigt som jag försöker göra måste man unna sig lite gott då och då. Annars kommer man bara spricka tillslut och tjocka sig varje dag. Hitta en balans lixom. Hade även tänkt att gymma med det blev såklart inte så. Jag var på gymmet 16:50 när jag insåg att det stängde 17:00. ifail. Men imorgon ska jag faktiskt gymma efter jobbet och äta så jävla clean mat så det bara går!

P.S man mår fan SKIT av skitmat! Jag märker verkligen skillnad.. Fyfan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0