sexuality, heroism and gender

Fan vilken chill dag. Känns nästan overkligen att ha två lektioner och sluta kl.10:55 varje tisdag. ME LIKY! efter mina två lektioner drog jag till gymmet och körde lite styrketräning.... gick lite sådär eftersom jag fortfarande hade träningsverk efter söndagens pole-session, men skönt ändå. Efter Det drog jag hem och åt lite fruksallad + kesella med lite saft i (alltså om det är någonting man borde prova så är det kesella med FUN- wildberry light i.. smakar precis som petit filou yoghurtarna man åt när man var lite. SO AMAZING)  
Alltså jag börjar tro att det är nåt fel på mig då jag är trött HELA TIDEN. (och då menar jag verkligen hela tiden).Antingen sover jag för lite, eller så har jag fått någon sjukdom eller nåt. Om jag lägger mig ner i soffan och vilar ögonen i 5 sekunder somnar jag, vilket hände nu i eftermiddags. Dumma mig... skärpning på den punkten. 
Nu ska jag läsa klart Dracula och mysa med min kisse.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0