ONLY LOVE

Denna dag spenderades med bästa jonpis, bak, film och deep talk. Vi hamnar alltid i djupa samtal och skit... vi pratade mycket om framtiden och vad vi ska göra och blev faktist sjukt pepp på att börja satsa på framtiden, blev pepp på att flytta (new york, London, LA?), blev pepp på att bli lycklig och glad igen. haha men det var så mysigt! 
Har lite ångest just nu... ångest över att jag inte äter som jag borde och inte har tränat på typ 3 dagar. var så duktig och hade tränat varje dag i nästan 2 veckor. Jag måste verkligen skärpa mig men det är lov (ingen ursäkt alls) och snart åker jag till frankrike (bra ursäkt)... vilket innebär baguetter, ost and lovely food. wäääää. aja. får ta tag i tjockisMärta när jag kommer hem från semestern. SEMESTER YOLOSWAG. 
 
p.s SAKNAR ALLA MINA KOMPISAR SOM ÄR BORTRESTA.... KOM HEM ALREADY. :'(
 
 
musik tips: Ben Howard. musical genius (only love, pine cone och everything = favorites) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0