Summer

JAG ÄR BÄST PÅ ATT UPPDATERA MIN BLOGG! wihooo. nej, men jag har helt enkelt inte haft så mycket att skriv om och känner att mitt liv är intre tillräckligt intressant för ett inlägg. MEN MEN... än så länge har jag haft ett ganska så chillt lov. Eller jag vet inte vad jag ska kalla det längre... arbetslöshet? Lets just say att inte så mycket har hänt alls och eftersom solen vägrar komma fram så är jag varken brunare eller blondare.. möjligtvis lite fräknigare. Tur att man åker till frankrike om några veckor! 
 
Har iaf bestämt mig för att börja blogga oftare...(får se hur länge det håller). 
Hoppas att alla har en grym jävla sommar iaf!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0