Yo mcaflow

Det går ju jävligt bra med dessa uppdateringar! Nej men jag har haft en del för mig på senaste bl.a. Loppis! Min familj rensade ut en massa skit i garaget och jag fick pengarna om jag sålde skiten så vi har stått nu i en dag och sålt skit (eller jag skulle inte kalla det skit jämfört med alla andras skit... Men men). 1 day to go.. ANYTHING FO DA MONEY!
Annars har jag mest myst med mina kåmpizaaar, chillat, solat, tränat, shoppat, hämtat mitt nya pass där det ser ut som jag har en mustasch (sexy!), sovit, ätit.... Ja... Ni fattar! SNART lämnar alla mig här i Sverige (alla som i mina närmaste kompisar... ) så jag kommer inte ha någon att vara med ;( om någon random vill hänga med en övergiven Märta så ring: 07928... Hihi Ne skoja. Men nu ska jag upp och sälja med skit.. WIHOO. Uppe med tuppen alltså...



Trackback
RSS 2.0