studenten 2013

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTENNNN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENNTEEEENNN FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEENNTEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN FYFAN VAD JAG E BRAAAAAAAAAA!!!!!!  
alltså jag kan kan fortfarande inte förstår det..... det är verkligen helt sjukt. NU är jag inte student, utan arbetslös, men jag bryr mig inte... för jag är fan free och för göra vad fan jag vill med livet nu och det känns så jävla underbart. JAG har klarat NATUR! whaaatttt?????? natur med de ämnena jag är sämst på. ämnena som jag alltid har hatat mest av alla!... varför jag nu valde natur vet jag inte? men jag klarade den svåraste linjen man kan gå på och jag är så jävla stolt över mig och alla mina kompisar som klarade det! 
Studentdagen var så jävla bra och även fast jag hade så jävvvlaaa ont i halsen och kände mig lite almännt förkyld så gick allt bra ändå... (mår lite sämre nu bara)!! allt från champangefrukosten, stelste bilder någonsin med mentorerna, sista skollunchen,framträdandet i aulan,UTSPRINGET, flaket,mottagningen var så jävla underbart!! Hela tjocka släkten och familjekompisar samlades hos mig. SO MYS.  jag hade sovit 4 timmar natten innan och hela dagen var fullspäckad så jag var helt DÖD fram mot kvällen.det blev en 22 timmars dag... men helt klart värt det! 
GAAHHH jag kan fortfarande inte förstå att vi har tagit studenten. 
 
(alla bilder som min mamma tg under studenten var helt förstörda.... helt fel inställning på kameran. så alla bilder är sönderredigerade av moi..alltså är de inte de bästa bilderna) 
                                                                                                                                      
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2013-06-08 @ 10:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0