10 random things

 
  • En av de 10 topp äckligaste och värsta grejerna jag vet är torkad tandkräm. Finns nog inget som är så äckligt och får mig att vela spy. 
  • Jag är allergisk mot värme och kyla. Jupp. får stora nässelutslag över hela kroppen om det är en stor ändring i temperatur. Under sommaren var det värst när jag var liten (värmen alltså) , men nu under senaste tiden har kylan blivit värre, så pass att min mun + tunga domnar bort och kliar när jag äter glass. haha
  • Jag har alltid varit kortast i klassen, och då har jag gått i 5 olika klasser i mitt liv. PygméMärta i fartenTumblr_mgclsludfa1qh0yfoo1_400_large.
  • Jag har aldrig varit utanför Europa. haha känns otroligt konstigt, men en dag ska lilla Märta våga sig ut ur Europa och hitta på lite äventyr.
  •  Jag har enda sen jag kommer ihåg varit fachinerad av mode/design/konst och sånt där ni vet. Det bästa jag visste när jag var liten var att sitta för mig själv och pyssla.  Tumblr_mj9bfhpovy1rj5958o1_500_large
  • Jag är OTROLIGT dålig på att visa mina känslor eller säga precis vad jag känner/tycker. Detta är någonting som hände när jag flyttade till Sverige och vet inte riktigt varför. (förändrades en hel del om man säger så)
  • En av de bästa filmerna ever är Napoleon Dynamite Tumblr_m0fdbattez1qgs0hco1_500_large
  • Jag ogillar avundjuka människor. VISST alla blir avundsjuka och även jag. Men skitsnack och hat p.g.a avunsjuka kan vara den fulaste egenskapen man kan ha. Anigif_enhanced-buzz-4460-1362541972-1_large
  • Jag har varit en Youtube'nerd' sen jag va kanske.... 13. Jag ÄLSKAR att kolla på olika smink/mode/livsstil videos och grejer och tycker det är så jävla kul. Typ det jag spenderar min fritid på (ne, bara om jag är sjukt uttråkad). Och kan faktist säga att jag har blivit rätt så okej på smink pga. detta.  Mina favoriter just nu är nog (beautycrush, pixiwoo, leflooftv, clothencounters, tanyaburr, sampeppartv och blogilates... listan är endless) *i have a life* 
  • Min plan för framtid är oklar, och det gör att jag får världens ångest. 
 
 
 
och nu känner ni nog lite såhär Tumblr_inline_miyqlkxvqw1qz4rgp_large
 
men jag är uttråkad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0