Dey see me trollin' i ate dem.

så poof. Så var det dagen innan man drar till England dårå. Pelsi and Märta are going on an adventure.. In the rain! Haha, nej men det blir nog skojsi!
Gårdagen spenderades i stan. Jag gick runt och kände mig som en idiot när jag gick runt till alla affärer och delade ut mitt cv. Alla anställda ser ju ut som modeller. Min chans att få jobb på en helt ok affär = lika med 0. (Man kan alltid hoppas). Jag gav upp efter typ 2 timmar när jag insåg att mina chansen inte är så jävla stora och gjorde någonting mycket roligare.. Kolla på kläder. Provade på världens snyggaste skjorta/blus/MÅSTE HA. Men den kostade lite väl mycket för min smak, så vi fick tyvärr skiljas i affären. Det var mycket sorgligt. (Den kanske finna i Liverpool? Kanske är billigare?😏)
Ursäkta den snygga (läs fula) mobilfjortisimsohotNOT bilden. But the shirt iz zo preety

Är lite trött. Det kanske märks? Nu ska jag sova. NATTIIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0