take a big deep breath

 Ni får ursäkta mitt lilla 'rage' inlägg nedan. Men jag blev bara så jävla frustrerad imorse när jag insåg att jag och sl-arbetare kommer ALDRIG komma överens och de komma alltid ha någonting emot mig, även fast jag inte har gjort nåt direkt. Jag har blivit kallad psykiskt störd och trög av två olika, sjukt? ja. Borde anmäla jävlarna, men jag har ingen större ork, de får ruttna på bussarna istället (haha förlåt, blir så jävla sur när jag tänker på det )  Men så får det förbli.
Eftermiddagen var lite bättre dock. tack o lov.  Vi fick flygbiljetterna till England och är nu faktist lite taggad inför resan med Engelska C. England 2 gånger på 2 veckor, im not complaining. (England England England...)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0