brain dead

kult med miljökunskap. 220 sidor ska jag kunna till imorn. kan jag dom? nej. Orkar jag försöka? nej. Gillar jag miljökunskap? NEJ. Bryr jag mig om miljön? NEJ! (lite kanske.. men för tillfället inte ett piss) är jag trött? JA!!!!!!!!!!! Vill INGET mer just nu än att ta studenten. jag är så otroligt trött på allt just nu (speciellt skolan) och jag känner att 23 dagar är ganska så lagom. 
 
 
Large
 
what is life? 
 
okej.. lite uppdatering. ska sluta vara så jävla depp hela tiden. har faktist saker att se fram emot den här veckan! studentskiva på tordag, fotografiskbild på fredag (HAHAH lol.. who am i kidding?) och BERNS MED EMMA OCH LOS MADRES på lördag. haha. myspys <3 

Kommentarer
Postat av: Emma

TAGGA BILD OCH BRUNCH MED LOS MAMOS <3

2013-05-14 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0