Here Kitty Kitty

det går inte så bra att plugga när ENS KATT SNARKAR SOM EN MAN. Alltså... nu låter jag som en crazy cat lady med min katt är fan världens bästa! haha... jag gick precis på promenad med min lilla vovve och hon följde med hela vägen... en riktig special bajskorv det där! 
 
JAG = SKOLTRÖTT TO THE ABSOLUTE MAX 
känner att två veckor nästan är för mycket just nu. Är så sjukt JÄVLA glad att jag har kämpat på i 3:an , gått på mina lektioner och gjort alla prov även fast jag har varit så otroligt skoltrött.. ! Annars hade jag brytit ihop på riktigt... men nu är det bara en sak till att klara av then IM FREE LIKE A BIRD. (om inte jag failar nåt prov.. then im in the shit hole). HAHA alla mina inlägg handlar om hur skoltrött jag är... hur studenten närmar sig.. och blaa blaa. but im so exciteeeeddddddd. tagga
 

Trackback
RSS 2.0