start spreading the news, i'm leaving today

De senaste dagarna har varit sååå mysiga och händelserika. För det första så var förra fredagen så sjukt mysig då jag och emmsi var på centralbadet och tog det lugnt, körde en lite spabehandling och träffade sedan Jonpis för att se Catching Fire på bio. Sjukt bra! 
I Lördags samlades hela tjocka släkten i en kryka i stan för fina Alessios dop. Sjukt att min kusin har en liten gullis till bebis nu. läskigt vad tiden går snabbt. 
Och sist men inte minst så körde jag och emma en liten spontanare och bokade flygbiljett till NEW FUCKING YORK. Alltså jag är huuuuuuur taggad som helst. Jag har drömt om att åka dit hela mitt liv (cheezballz, men så sant) och om inte någon nu blir överkörd av en bil eller nåt innan så åker jag dit den 3:e Februari 2014. Första gången lilla Märta åker utanför Europa. Så himla kul det kommer bli (och såå läskigt).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0