Take 2

Den här hösten har verkligen varit så sjukt tråkig och deppig...och nu vill jag inte 'jinxa' nåt, men allt känns helt plötsligt så mycket bättre. Nu har jag faktist saker att se fram emot och jag fick riktigt reda på någonting ganska så roligt i början på veckan. MEN som sagt...jag vill inte skriva vad för jag slår vad om att någonting dåligt kommer hända då. Jag har som sagt ALDRIG tur (me = bad luck). Oturen har redan börjat då jag håller på att bli förkyld.. och jag kan verkligen inte vara förkyld på måndag, men jag ska fan knarka så mycket ingefärate, äta så många apelsiner som möjligt och bara sova tills måndag antar jag.... haha. mitt liv i ett nötskal. OCH WOOPDEDOO jag spillde precis en massa te i sängen........ its a sign from the gods. ne fyfan. harebrahörni. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0