Future




^ nice crotch touching pose...

Det känns som allting börjar falla på plats nu, och det gör mig såååå glad. Jag ser verkligen fram emot de nästa månaderna och ska verkligen försöka leva livet...! Det enda som gör mig lite orolig just nu är utbildning. Jag VET att jag vill plugga någonting kreativt, jag dras mot design och jag kan inte sluta tänka på skolan central saint martins i London. Tyvärr sökte jag för sent, vilket betyder att jag måste vänta ett till år, MEN då har jag ju tid att mogna och utveckla mina 'skills', eller vad man ska säga,haha! Och jag VET att det är sån hård kokurrans... men jag vet att om jag VERKLIGEN vill så kan jag. Jag kan inte se mig själv arbete med någonting annat just nu, så det känns ju bara rätt. Hoppas allt löser sig men det! 
När jag har mycket att tänka på blir min sömn heeeelt f*#ked up, vilket det är nu (igen!). Inatt var jag vaken i 1,5 timme och imorse vaknade jag kl.6! Men det är
Väl ganska skönt att vakna tidigt ändå... Har läst min Elle tidning, ätit frukost och tagit det lugnt innan jag drar igång och fixar en massa tråkigheter som måste göras. Deklarera, söka högskola, träna, städa rummet och kolla flygbiljetter ska jag göra idag... Shit vad vuxen jag känner mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0