Hippie



Världens finaste dag igår med Hugo!!! Det var varmt (gick utan jacka.. Waddaaap), soligt och Kungsträdgården blommade så fint. Det är sånna här dagar som gör att jag älskar Stockholm... När Stockholm typ 'vaknar till liv' från vintern. 

Alltså jag blev såååå inspirerad av all mode på stan! Det händer INTE ofta i Sverige säger jag bara! Oftast så har jag noll inspiration här och sen när jag åker utomlands så får jag värsta spurten, men det var verkligen helt tvärtom igår! Monki hade VÄRLDENS finaste kläder och deras nya samarbete med Ida Sjöstedt kommer bli TOP DIE FOR, zara  var perfektion och så gick vi förbi en affär som jag aldrig har varit inne i, men som jag har gått förbi ett par gång och maj gaad! Affären heter APLACE (ligger bredvid mood gallerian) och har de absolut snyggaste grejerna från svenska märken (acne, whyred, hope.. Alla de där). Om jag var rik alltså....a girl can dream. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0