Maida vale




Alltså sån himla bra dag, eller jag har mest chillat, men jag har fått massa härliga nyheter!  Bara älskar när allt faller på plats och känns sååååå rätt. Det är nämligen så att jag har fått reda på att vi (jag och min roomie) har fått ett rum i en jätte mysig lägenhet i ett superfint område i London! Alltså... Överlycklig. Känner på mig att det här kommer bli sååååå himla bra😍
Just nu sitter jag och kollar på top model Sverige (kevin + Ellinor = faves. snacka om power couple) och äter carbonara á la Padre. Det är någonting jag VERKLIGEN kommer sakna... Hemmagjord mat! Kan tänka mig att det kommer bli lite jobbigt att hitta på maträtter eller ens orka laga mat, men vi får väl se! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0