Meant to be




Alltså jag kan verkligen inte förstå att jag ska flytta, på obestämt tid. Känns som jag kommer nämna någonting om det i varje inlägg, haha, men jag är sååååå taggad. Jag flyttar nämligen till London on 28 dagar. Hur sjukt? Jag flyttar hem! det är såååå konstigt, men jag har aldrig riktigt känt mig hemma i Sverige, så det här känns bara rätt! Mina tankar och känslor är EVERWHERE dock och jag är typ sjuk PMS typ hela tiden (stackars min familj). Men hur kan man inte vara känslosam? Det är ju läskigt att flytta från allt som är tryggt för första gången och tanken av att klara mig helt själv är liiiite läskig (mest rädd för den ekonomika delen, haha) Men jag klarar det. Biljetten är bokad, resekompis funnen (sååå himla glad att hon mailade mig! Så sjukt roligt och jag Hade nog inte åkt på ett tag annars. Meant to be) och boende är mer eller mindre ordnat. Alltså hörnniiiii, jag vill inte jinxa nåt, men hur najs? Fiesta

På tal om ingenting så är jag ganska trött på min ombre nu. Har haft det ett bra tag och känner att jag saknar mitt blonda hår. BLONDE HAIR COME BACK TO MEEEE (snart kanske) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0