Börthday!

Happy börthday 2 me.  Så var man 20 år då. (Lite ångest på den). Men som min kära vän sa.. Det är när man är 20 man ska leva livet, och det är precis det jag har tänkt göra. 
Gårdagen var jätte mysig och chill. Jag och mamma åkte in till St Tropez för att kika i lite i affärerna då det var tänkt att jag skulle köpa min fölsis present där igår... Men eftersom jag lider av grov beslutsångest gick det inte så bra? Next time maybe, haha! Annars så åt vi lunch i Dior trädgården och det var amaaziiinnngggg, Så sjukt fint och gott... Dock känner man sig lite misplacerad bland alla miljardärer och deras bodyguards samt båtpersonal. Men man kan ju låtsas att man hör till mängden (loooollll). Lite glass, promenader och sol på det var det dags att dra hem. Nog den lugnaste men också skönaste födelsedagen jag har haft. ☺️ 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0