I like us better when WE're wasted

AJ, is all i can say. Efter en chill dag på stranden kände jag hur det brände lite extra på röven på vägen hem. Och nu när jag är hemma är jag 100% kräfta. INTE BRA ALLS. 
Resan börjar iaf närma sig slutet och det är sorgligt...känner mig så avslappnad här nere till skillnad för hur det är hemma i London (älskar att jag kallar det 'hemma'). Samtidigt saknar jag det... Speciellt mina girlies där hemma. Men tills dess ska jag försöka njuta av de sista dagarna här.  Sen är det Sverige i några dagar som gäller. Alltså i cant wait tills jag för träffa mina små fluffisar där hemma (crazy animal lady)...har längtat ihjäl mig! Jag har typ blivit emotionellt instabil av att inte se de, så varje gång jag ser ett djur i London börjar jag typ gråta. Ja.. Det är så illa. Men snart för jag träffa mina korvar.

Hare' bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0