La garde


Längsta resan i hela världen, till ett ställe som inte ligger allt för långt bort. Igår kväll insåg jag att mitt flyg inte alls gick kl.9.... Utan kl.7 på morgonen. Så det blev stresspackning på kvällen, gick och la mig kl.1 på morgonen och så ringde larmet ungefär 2 timmar senare sådär. Mysigt värre. Så jag tog mitt pick o pack till edgeware road. livrädd och paranoid som jag är försökte jag tänka på nåt annat än att bli våldtagen, haha! Såklart var det 20 min kvar till bussen gick, kolsvart... Så sätter sig ett creep bredvid mig och ville snacka lite. Great! Dissade såklart honom totalt och försökte stirra rakt fram även fast han satt och petade på mig.... 
Jag kom iaf med rätt buss (win), tog mig till Gatwick Express och var på flygplatsen sådär 2,5 hr för tidigt! Så jag kunde strosa runt lite tills det var dags att sätta mig på flyget. (Första gången jag flyget HELT själv... Jag brukar vara lite flygrädd, men det var nog enklare att flyga själv faktist). SÅKLART så var det ett 'technical dificulty' med flygplanet som tog ca. En timme att fixa, vilket kändes magont kul! Men det gick bra ☺️ (Det händer fan alltid mig). 
När jag landade i Nice mötte jag upp Mammi ca. 1 timme senare då hennes flyg landade efter mig... Sååå kul att se henne efter ett par månader! Sen var det bara en buss, tåg och taxi-resa kvar tills vi var framme i vår älskadeeeeeeeee by! Har varit här nästan varje sommar sedan jag kommer ihåg och jag ÄLSKAR det så mycket. Vill ta hit alla jag känner typ...! 

Det var min intressanta res-story. Kanske det ointressantaste någonsin? Men whatevaaah! Nu är det sleepy time. Night 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0