Finally i'm were i want to be


Cirque le soir ✅
Varm choklad på le pain✅
Winter wonderland✅

Känns som vi har hunnit göra såå mycket på senaste (även fast jag har jobbat nattskift i 4 dagar... Och varit svinförkyld). Cirque har varit på min 'London bucket list' sen vi flyttade hit, och fett var det. Circus Freaks och hetaste ormdansaren (alltså ge mig hennes kropp)... Det var så najs förutom att det kändes som hela jävla London var ju där och trängdes under samma kväll! Jag tycker att London (Mayfair) nattliv kan vara så jävla fett... Visst... Det är sjukt ytligt på det sättet att om man är tjej och har klackar (helst visar lite titties) så kommer du in gratis och får gratis drinkar hela kvällen samt att det finns många rika sliskiga män. MEN om det görs på rätt sätt, med sina bästa bros och skiter i det, kan det inte bli fel!!

På senaste har det även blivit Sssåååååå juligt och mysigt här i London! Älskar det så mycket och det är verkligen nåt man måste uppleva. Blir så Jävla glad av alla fina gator och dekorationer. Det får mig verkligen at inse mer och mer hur jävla bra London är. Hands down bästa staden.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0