Life

Alltså jag ÄLSKAR London. Jag inser det verkligen mer och mer för varje dag som går. Och visst... Mitt jobb suger! Och visst, jag saknar mina nära och kära, men jag har det såååå mycket bättre här och mår så mycket bättre vad jag hade gjort i Sverige! LONDON ÄR BÄST
I går hade vi dessutom bästa kvällen på Drury! Det var ett private party och Kanye + Jay-Z skulle ha kommit, men istället fick vi nöja oss med Jourdan Dunn, Rita Ora, Wiz Khalifa och J-Cole! Fick dessutom dela ett par ord med Jourdan.... Var så starstruck, då jag har girl crushat på henne huuuuur länge som helst pch jag måste säga att hon är ännu snyggare i verkligheten. DIEZ 
❤️




Kommentarer
Postat av: Emma

Asså du lever drömlivet!!!!

2014-07-07 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0