Libertine




 
Lite dålig uppdate på bloggish, men jag kör väl all in nu istället! 

Måndag var iaf VÄRLDENS mysigaste dag. den började med att jag, Thilda, Nadine och Mathilda gick till camden från lägenheten (alltså vi kan verkligen gå överallt från lägenheten.. Love It) längst kanalen... Alltså det var så fint och bara helt perfekt! när vi väl var i camden åt vi på stammisstället (känns det som) Arancini brothers. Efter blev det lite shopping, strosa runt lite, en cider i en 'beer garden' och sedan BBQ på balkongen! Alltså perfekta dagen verkligen 😍






Tisdagen vill jag inte ens snacka om.. Värsta dagen på länge, så den dagen avslutades med pizza för att dränka sorgerna lite! Men igår var iaf riktigt mysigt. Mathilda, Johanna och jag bestämde oss för att dra till Le pain quotidien för lite Lurre. SÅ GOTT (räknas en scones som lunch? Kanske inte...). Mathilda drog sedan vidare till sitt jobb, så jag och Johanna bestämde oss för att bocka av lite saker på hennes lista of things to do in London innan hon drar till Sverige! Det blev Harrods och harvey nichols... Dock tror jag vi hamnade i någon slags kolhydrats/mat koma då vi var sååå sega och jag mådde lite halvt bra med sprängande huvudvärk. Jag hade dessutom bestämt att jag skulle dra ut på kvällen till libertine, så jag var ju lagom taggad på det när jag mådde så bajs, MEN jag är så glad att jag gjorde det för det var faktist riktigt kul! Först sushimiddag och sen danza danza. Tror det blev lite för mycket av det goda och nu mår man ju som man förtjänar, men det var värt det ✌️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0