Reunited


















Hade världens BÄSTA helg! Finaste Mathildamof kom till Stockholm! Vi gick runt på stan, åt massa go mat every day och var på Alex och Sigge på Söndagen. Visste inte vad jag skulle förvänta mig men såååå jäkla grymma och roliga va de. Sen va vi även på middag med några av Londonbrudarna på Flippin' burger. Det var gott.... Men INGET slår patty&bun, tyvärr!  Sist men inte minst överraskade vi brunastebajskorven Nadine på flygplatsen när hon kom hem från Australien. Kände mig hel när vi var samlade på samma ställe...haha. Kan typ inte komma över att jag träffade så jävla fina människor i London. 💖 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså bästaaa helgen!! Ily

2015-04-28 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0