PUSSY POWAH

Livet alltså. Känns som min tillvaro ALDRIG har varit tråkigare än vad det är just nu och det suger så hårt. Jag har dock sååå mycket att se fram emot nu så det är det som får mig att inte falla ner i djup depression (överdriver lite... Eller?). 

Snart finns alla mina älsklingar i samma stad som mig och jag vill gråta av glädje. Har saknat alla helt sjukt jävla mycket...!,Våren är här (nästan), jobbmöjligheter är på G och nästa vecka åker jag till TOKYOOOOOO! taggad är bara början!!!!! 

Blev ännu mer taggad när min bajskorv kom hem till mig med världens godaste chokladbollar som han har bakat för att fira internationella kvinnodagen och att vi åker till Tokyo så snart! Alltså... Bäst bäst bäst <3 

PUSSY POWAH TO ALL MY BITCHES OUT THERE! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0